Reizen, Bangkok en Hua Hin

8 oktober 2014 - Hua Hin, Thailand

Onze lange reisdag begon gisteren in Nederland.
Nadat William ons afgezet heeft op Rotterdam CS is ons avontuur begonnen.
Esmée voor het eerst in de trein! Schitterend vond ze het. Geen idee of de mensen in de stiltecoupé waar we in terecht waren gekomen het ook konden waarderen, maar wij hebben genoten van hoe ze overal lachend en gierend op reageerde.

Wat doe je als je 3 uur van tevoren op Schiphol bent? Dan loop je wat rondjes, ga je wat eten en drinken en vervolgens relaxen in de baby-lounge.... Compleet ingericht met zitjes, bedden, aankleedkussens, badjes en een magnetron. Ideaal. Wat ook erg fijn was, was dat we als eerste aan boord mochten en ons zo op ons gemakje ons konden installeren. Esmée heeft menig passagier en niet te vergeten de stewardessen om haar vingertjes gewonden met haar aanstekelijke lach. Maar ook heeft ze heerlijk geslapen, waardoor wij ook een klein beetje aan rusten toe zijn gekomen.

Aangekomen in Bangkok ging alles ook soepel. Al vrij snel kwam de tas de bagageband op rollen en konden we op zoek naar onze chauffeur. Door gebrek aan WiFi, moest Hein even gokken waar hij ook alweer met de chauffeur had afgesproken. Was het nu level 3 of uitgang 3? Uitgang 3 was het dichtst bij, dus eerst maar die kant op en jawel, daar stond hij! Onderweg naar de auto kwam de warmte van Bangkok ons tegemoet. Een heerlijke 26 graden, maar ook veel vocht in de lucht. Terwijl we staan te wachten bij de lift tot deze leeg is om er in te kunnen stappen, zwaait en lacht élke persoon die uit de lift komt naar Esmée! Blijkbaar is ze een bijzondere attractie, die kleine blonde dame van ons! Zo, en dan op naar onze eerste bestemming, hotel Escape from Hua Hin in Hua Hin. Het is ongeveer 3 uur rijden, maar Esmée en Lisette missen daar een groot deel van. Hein dommelt ook af en toe in. Onderweg stopt onze chauffeur om te tanken, wat ons de gelegenheid geeft om wat water en snacks in te slaan.

Rond half 2 komen we aan bij het resort. Het is er netjes en schoon en we worden vriendelijk ontvangen. Esmée d'r bedje wordt voor ons in elkaar gezet en na nog wat glimlachjes haar (en onze) kant op, zijn we alleen en kunnen we even écht landen.
Na een welverdiend dutje, met zijn 3en in het grote bed, maken we een wandelingetje in en om het resort en gaan we lekker wat eten. Esmée is versleten en gaat op tijd naar bed en iets zegt me dat wij haar voorbeeld vandaag gaan volgen....

1. Bart Arliene Marco en Sarissa:
    8 oktober 2014
    Fijn dat de reis goed verlopen is.
    Geniet van de rust en t gemak daar op t resort en ga ff lekker ontstressen.
    We gaan weer genieten van jullie reisverslagen en foto's :)
    Dikke knuffel voor die kleine meid. X
  2. Erik:
    8 oktober 2014
    Nou veel plezier goed te horen dat de reis goed veerlopen is, en een mooi temperatuurtje, ik heb net de kachel aangezet iig.
  3. Pauline:
    11 oktober 2014
    Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat. Heel veel plezier