Dagje Hua Hin

9 oktober 2014 - Hua Hin, Thailand

Wat hebben wij lekker geslapen vannacht! Esmée werd pas tegen 9 uur wakker, en wij dus ook. Het ontbijt is goed verzorgd en na ons tegoed gedaan te hebben aan brood en rijst en fruit nemen we een tuk tuk busje naar het centrum van Hua Hin.

In het shopping mall verbazen wij ons over het allegaartje van spullen wat er te koop is. Én trakteren we onszelf op een schouder en nek massage. Érg fijn! Na nog wat omzwervingen komen we op een lokale markt terecht. Schitterend om te zien. In een wirwar van smalle straatjes gevormd door kraampjes en voorzien van luchtjes, die niet altijd even goed te definiëren zijn, is echt van álles te koop.. levend en dood... Heel apart. En ook hier is onze prinses een attractie op zich. Iedereen lacht naar haar en zwaait naar haar, jong en oud, man en vrouw, het maakt niet uit.. Iedereen is dol op kleine Esmée. Zelfs al ligt ze te slapen in haar buggy!

Onderweg terug naar het hotel stoppen we bij een klein eettentje voor een tosti en heeft Esmée heerlijk zitten smikkelen van haar eigen boterham. Ze had de grootste lol bij papa op schoot.

Na ons tripje en de wandeling terug naar het hotel hebben we even heerlijk afgekoeld in het zwembad. Esmée vond het schitterend in het water en wilde niet stoppen met spetteren. Na alle indrukken van vandaag vond ze het toch best wel lastig om de slaap te vatten voor haar middagslaapje, de enige plek waar dat lukte was bij mama. Tja en als je dan toch samen op bed ligt...

Na het slaapje is het alweer tijd voor het diner. Esmée eet vanavond haar eigen portie chicken wings met een paar patatjes! Dat vind ze wel wat, en er gaat dan ook een trots makende hoeveelheid kip en aardappels naar binnen. Na het eten wordt het voor Esmée de hoogste tijd om de dag echt af te sluiten. Papa en mama nemen er nog eentje op de vakantie en beginnen vast met bedenken wat we in Bangkok willen zien en doen en waar we daar willen overnachten. Morgen nog 1 dagje in Hua Hin.

1. Nel Verrijp:
    9 oktober 2014
    Zo te zien, zijn jullie heerlijk aan het genieten.
  2. Corrie en Arie:
    9 oktober 2014
    wat een pret! leuk om te zien hoor!
  3. Rudolph:
    9 oktober 2014
    Heel leuk om de verslagen te lezen met de bijbehorende foto's. Ben iedere benieuwd naar jullie verslag. En wat doet Esmėe het goed zeg.
    Veel plezier!!!!
  4. Pauline:
    11 oktober 2014
    Fijn dat Esmee het zo goed doet geeft julli ook meer rust en kans op genieten