Chiang Mai, dag 2

21 oktober 2014 - Chiang Mai, Thailand

Het originele plan voor vandaag is om met de scooter naar een van de grootste en indrukwekkendste tempels van noord Thailand te gaan. De plannen wijzigen echter, want zodra we de deur uit willen gaan om een scooter te huren begint het met regenen... Het regent niet heel hard, maar hard genoeg om flink nat van te worden als je een uur op een scooter zit.

We besluiten dan maar eerst uit te zoeken hoe het zit met vluchten naar de eilanden waar we naar toe willen gaan. De vluchtprijzen blijken per eiland nogal te variëren in prijs. Dus het is nog even puzzelen. Lisette voelt zich niet zo lekker vanochtend, dus eigenlijk is de regen niet zo erg. Terwijl Lisette even op bed gaat liggen, gaat Hein lekker zwemmen met Esmée. Na Esmée haar dutje is Lisette ook weer wat opgeknapt en gaan we op zoek naar lunch. Die vinden we in een achteraf straatje. Heerlijke sandwiches, tosti's en Esmée een halve bananenpannenkoek. Na de lunch doen we nog een rondje door de stad en als we weer terug zijn in het hotel is het wederom tijd om te zwemmen. Erg fijn zo'n zwembad bij het hotel.

Terwijl Esmée na het zwemmen nog een dutje doet heeft Hein na 3 kwartier ruzie maken met meerdere boekingssites onze vlucht geboekt naar Krabi. Vanaf daar zal het nog ongeveer 2 uur reizen zijn naar ons 'bounty' eiland, Ko Lanta.
Maar eerst nog even eten en een resort uitzoeken.
Én morgen alsnog naar de tempel.